אחרי ששוחרר ממעצר: צו מנהלי נגד אלישע ירד

אליהו גרין No Comments on אחרי ששוחרר ממעצר: צו מנהלי נגד אלישע ירד

חודש אחרי שחרורו בבית המשפט, מסרו הבוקר בלשי ימ"ר ש"י לפעיל ההתיישבות אלישע ירד, צו המודיע לו בכוונת אלוף פיקוד מרכז להוציא כנגדו צו הגבלה מנהלי למשך חצי שנה בכפוף לשימוע

אלישע ירד צילום: Erik Marmor/Flash9
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשת הלינץ' בבורקא: חודש לאחר שחרורו בבית המשפט מסרו הבוקר (שלישי) בלשי ימ"ר ש"י לפעיל ההתיישבות אלישע ירד המתגורר ברמת מגרון בבנימין, צו המודיע לו כי בכוונת אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס להוציא כנגדו צו הגבלה מנהלי למשך חצי שנה.

בצו לא פירט האלוף את סוג ההגבלות שבכוונתו להטיל על ירד, אך ככל הנראה מדובר לכל הפחות בהרחקה משטחי יהודה ושומרון ומהגבעות בהם הוא פועל בשנים האחרונות.

ירד תקף בחריפות את מתן הצו וכינה זאת "מסע נקמה": "הנקמנות של המחלקה היהודית בשב"כ ואלוף פיקוד המרכז על קריסת התיק שהמציאו וניפחו – שוברת שיאים חדשים. אחרי שספגו ביקורת חריפה ביותר בכל בתי המשפט שפסקו כי אין שום ממש בהאשמות כנגדי, החליטו בפיקוד המרכז ובשב"כ לפתוח במסע נקמה".

לטענתו: "הצו הזה – כמו גם המעצר השערורייתי על אירוע של הגנה עצמית מובהקת בסכנת חיים והתדרוכים הנבזיים מצד פיקוד המרכז והשב"כ שבאו בעקבותיו, הינם חלק מניסיון דרקוני למנוע את הפעילות הלגיטימית שלי למען ההתיישבות באמצעים דיקטטוריים".



0 תגובות